3999 CZK

POSLEDNÍ PÁRY - Inline brusle Powerslide Nordic Trainer vel. 39

Kolečkové brusle Powerslide Nordic Trainer 2010 určené pro vyjížďky rovnou do přírody. Robustní konstrukce a nová pohodlná bota pro skvělý pocit z jízdy. Neomezujte se na cyklostezky a vyjeďte si na bruslích, kam vás napadne! Nový systém účinné brzdy!

Tento produkt už nemáme v nabídce

Tento produkt už je za svým sportovním vrcholem. Podívej se do nabídky a vyber si nový produkt, který garantuje, že lépe odpovídá současným požadavkům sportovců.

Objednací číslo: 13272

POSLEDNÍ PÁRY - Inline brusle Powerslide Nordic Trainer vel. 39

POSLEDNÍ PÁRY - Inline brusle Powerslide Nordic Trainer vel. 39

Tento produkt už nemáme v nabídce

Parametry

Popis

Máte zájem se projet? Brusle pravidelně testujeme s možností zkušební jízdy. Kontaktujte produktového manažera.

Designově přepracovaný model off-road bruslí Powerslide Nordic Trainer 2010 z nové řady NORDIC IN-LINE pro bruslení v přírodě. Tento způsob relaxace spojuje výhody kolečkových bruslí (rychlost, snadnost) s běžkováním. Nyní můžete vyjet ze stezky pro kola a kolečkové brusle na polní cesti nebo do volné přírody!

Inline megatest 2011 Brusle jsme důkladně otestovali, projeli a ohodnotili jejich jízdní vlastnosti, komfort a systém zapínání. Test přehledně zobrazuje většinu bruslí z aktuální inline sezóny. Podívejte se na výsledky našeho velkého inline megatestu.

Největší novinkou sezóny 2010 je nová účinná brzda!

Modelová řada 2009 měla brzdu, která se aktivovala náklekem a brzdové lanko tlačilo brzdový špalík na pneumatiku. Na zadní kolečko působila poměrně malá síla a brzda nebyla moc efektivní. Nová řada roku 2010 má novou integrovanou pákovou brzdu, která se aktivuje předkopnutím. Brzda je umístěna na pravé brusli s možností namontovat na brusli levou. Brzdový špalík je umístěn na kovovém rameni, které je uchyceno pomocí polstrované objímky okolo lýtka. Objímka je zajištěna pohodlným páskem na suchý zip.

Jak se brzdí?

Brusle brzdí při pohybu pravé nohy směrem dopředu předkopnutím. Uděláním malého telemarku se dosáhne nejvyšší účinnosti. Při pohybu pravé nohy směrem dopředu (ve směru jízdy) se síla přenese přes rameno brzdy na brzdový špalík. Váha těla je při zpomalování na druhé (levé) nebrzdící noze. Při vrácení nohy do běžné (souběžné) pozice brzda opět přestane působit. Nová brzda odstranila nežádoucí efekt nechtěného brždění během bruslení. Páka, která působí na brzdový špalík je veliká a brzda je teď mnohem účinější. Nová brzda má také výhodu v tom, že se dá namontovat i na starší model off-road inline bruslí Nordic 2009.

Přes zvýšenou účinnost brzdy nedoporučujeme brzdit ve větší rychlosti. Tím, že brzdíte jen jednou nohou, je potřeba přibrzďovat plynule.

Brusle testoval náš garant inline sekce Zdeněk Pokorný. Přečtěte si jeho zkušenosti a pocity.

Pro sezónu 2010 je kompletně přepracovaná konstrukce a design ve světle zelené barvě, která více zapadá do přírodního prostředí.

Preciznost německé firmy POWERSLIDE je dobře čitelná z anatomické konstrukce boty, která kombinuje pohodlí pro dlouhé vyjížďky a spolehlivé zajištění nohy. Hybridní systém měkké příjemné boty TRIGONOMIC FIT doplňuje vedení nohy KINETIC CUFF,umožňuje zároveň ohyb boty v kotníku směrem dopředu a tím i lepší přenos energie do odrazu. Bota vychází z modelu Powerslide Phuzion 2, takže oproti minulosti udělala velký krok vpřed - nejen designem, pevností, ale i kvalitou zpracování.

Upevnění nohy je řešeno jako trojkombinace - tkaničky s rychlozapínacím zámkem, dále jeden masivní suchý zip a jedna stahovací nastavitelná přezka. Všechny tyto tři upínací mechanizmy nohu pevně zafixují. Na rozdíl od levnějších neznačkových produktů jsou vyrobeny velmi robustně, takže se na tomto „choulostivém“ místě můžete spolehnout na dlouhou trvanlivost bruslí.

Na patě boty najdete textilní očko pro pohodlné nazouvání brusle a minimalizaci poškození při této činnosti. Stejným způsobem je vylepšen i jazyk, takže ho je možné pohodlně přidržet při nazouvání.

Vnitřní část boty je vyrobena z hydrofobního antibakteriálního materiálu COOLMAX s kvalitním odvodem vlhkosti, ke kterému přispívá i kvalitní systém odvětrávání.

Základem spodní části konstrukce je robustní hliníkový podvozek POWERSLIDE 7000 s velkými gumovými kolečky o velikost 6 1/4 palce s klasickým autoventilkem. Náhradní Kolečko Powerslide Nordic Maxxis Air Tire máme skladem a při jakémkoliv defektu si můžete kolečko přiobjednat. Kolečko o udávaném rozměru 150 x 30 má zesílenou gumovou duši osazenou klasickým autoventilkem, která lze dofukovat až do 6,3 baru ( 90 PSI).

Další možností jak vylepšit brusle je zakoupení kolečka Powerslide Roadrunner, které má průměr 150 mm a je vyrobeno z polyuretanu, z kterého se vyrábí kolečka na běžné inline brusle. Na hladkém povrchu tak můžete dosáhnout takové rychlosti, že budete předjíždět i speedové bruslaře.

Tip na opravu: v případě lehkého defektu (propíchnutím) je možnost duši lehce opravit a zalepit klasickou velo záplatou.

Spojení koleček a rámu zajištují prachuodolná ložiska nejvyšší řady Rustproof 608, pro nejnáročnější nasazení v ostrém terénu. Off-road inline brusle Powerslide Nordic Trainer jsou ideální volbou pro horší silnice a polní cestičky. Brusle jsou velmi trvanlivé a robustní, takže jediné co budete možná nejčastěji jednou za čas vyměňovat budou jen gumové koncovky pro hůlky Nordic. Interval výměny je velice individuální a velmi záleží na stylu jízdy a druhu povrchu, ale cena těchto botek je velmi nízká.

Upozornění: z důvodu zachování co nejnižší ceny bruslí dodáváme brusle Nordic bez namontované brzdy (brzda je volně v krabici přiložená). Montáž brzdy pomocí jednoho šroubu je, ale velmi snadná a rychlá. Montáž včetně seřízení vám jen 5 minut. Podívejte se na krátké instruktážní video jak namontovat a nastavit brzdu.

Zjednodušený postup montáže brzdy: botu spojíte s rámem a mezi rám a botu vložíte kovovou brzdu, která je opatřena otvorem. To celé stáhnete co nejblíže k sobě (hoodně zatlačit) a sešroubovat přiloženým šroubem. Po dotáhnutí stačí seštelovat brzdový špalík přiloženými imbusovými klíči. Poslední co se musí nastavit je výška, ve které bude objímka uchycena k lýtku (plochým nebo křížovým šroubovákem - není součástí balení). Vlastní nastavení polohy je pak dlouhodobější záležitostí. Zkrátka každý si tu svou polohu musí nalézt sám podle způsobu brždění a podle délky nohou.

Tento model nahrazuje starší řadu Powerslide Nordic Trainer 2009, která měla jiný design a jednodušší brzdu.

Technologie (1)

Powerslide Trigonomic Fit

Powerslide Trigonomic FitDokonale padne

Phuzion skelet vyroben ze speciálního kompozitu je doplněn technologií stavby skeletu Trigonomic Fit. Skelet je důkladně promyšlen včetně propracovaného odvětrávacího systému. Úhly upínacích prvků a kloubů jsou pečlivě nastaveny tak, aby napomáhaly zvýšit komfort při zachování pevného a jistého upnutí nohy.

Na detail technologie

Objevuje se v tématech

Hodnocení (13)

11×

0
zákazníků již zakoupilo
100 %
zákazníků doporučuje
POSLEDNÍ PÁRY - Inline brusle Powerslide Nordic Trainer vel. 39
Ověřený zákazník

- Žatec 1

5

Nikdy jsem na inline bruslích nejezdila. Když jsem jednou brouzdala po internetu, dostala jsem se až na stránky tohoto obchodu s nabídkou těchto bruslí. V zimě běháme s manželem na běžkách a tak jsme si řekli, že to zkusíme, udělaláme si letního Ježíška a zakoupíme si brusle oba dva. Já mám tento typ. Dofoukli jsme kolečka a k první jízdě vyrazili na málo frekventovanou silnici. Protože oba na zimních brusílích umíme, jízda nám nedělala nijak zvlášť velké problémy. Manžel mi jen seřídil brzdu. Hůlky, mají gumové konce, na silnici (hlavně do kopce) klouzaly. Tak musíme dokoupit asi nějaké ty kovové konce. Z bruslí jsem fakticky hodně nadšená. Všem lidem, kteří se chtějí trochu hýbat, brusle doporučuji.
POSLEDNÍ PÁRY - Inline brusle Powerslide Nordic Trainer vel. 39
Ověřený zákazník

- Písek

5

All: Vše skvělé, doporučuji druhou brzdu a v dlouhých klesáních střídat brzdnou nohu. Jednak menší únava nohou, jednak se nepřehřívá guma kolečka a tolik se neopotřebuje. A potřeba rychle zabrzdit sednutím na bobek je neocenitelná, s jednou brzdou nejde...Hole mám dlouhé až po obočí, stojíc na bruslích, když jsem měl kratší, tak se mi ve stoupáních občas připletly do dráhy. Bez hůlek to v terénu nejde, po silnici to není požitek. Taky průměrná rychlost na asfaltu stoupá a fyzička roste :-)Tolik mé zkušenosti.
POSLEDNÍ PÁRY - Inline brusle Powerslide Nordic Trainer vel. 39
Ověřený zákazník

- Prešov

5

Mam za sebou prvu jazdu po rozdruzganej lesnej asfaltke a už viem, že investícia do týchto korčuliek, bude mnohonásobne vrátená v podobe úžasných zážitkov. Behu na lyžiach sa venujem dlho, tieto korčule su perfektnou náhradou voľného štýlu, keď nie je sneh. Kolieska som na benzinpumpe natlakoval na 5,5 Bar, viazanie topanky v kombinacii šnurka, lepak, klipsna, umoznuje perfektne nastavenie na nohu. Beh do kopca na mokrom asfalte porastenom machom perfektne imituje beh na zladovatelej trati :) Brzda funguje vyborne. Odporucam.

Dotazy (3)

Co tě zajímá o tomto produktu?

Zeptej se a my ti do 24 hodin odpovíme

Položit dotaz

Pavel Prokop

přidáno 13. 02. 2012


Dobrý den chtěl bych jsem se zeptat jestli se dělají a jestli by šli následně objednat tyto nebo podobné brusle velikosti 48 ? Děkuji za odpověď

Šárka Sýkorová účetní,

odpovídá


Dobrý den,ne, je nám líto, ale brusle se vyrábějí jen do velikosti 47, pokud by jste někdy měl možnost velikost 47 alespoň vyzkoušet, můžete tak udělat u jakých koliv jiných inline bruslí značky Powerslide, ale brusle se berou vždy o jedno číslo větší, noha se při bruslení malinko rozplácne a je potřeba počítat se silnější ponožkou-- S přáním pěkného dne Tomáš Humaj

Miroslav Kelle

přidáno 13. 12. 2011


Dobry den, da sa s tymito korculami jazdit po hradzi, ktora je posipana strkom? Ten strk je skoro vsade udlaveny. Mozem s nimi ist aj po terene, kde bude trochu blata alebo su urcene skor na pevny povrch? Za odpovede vopred dakujem.

Šárka Sýkorová účetní,

odpovídá


Dobrý den,jezdit se dá všude kam si troufnete, jezdil jsem po lese v blátě a jehličí, travnatá louka, udusaná polní cesta nebo hodně udusané kamínky a makadam, ten šterk nesmí být moc mměkký jinak to nepojede, jinak polatí čím měkčí povrch tím to pomaleji jede a nebo se tím víc nadřete je to pak větší makačka :)-- S přáním pěkného dne Tomáš Humaj

Ludvik

přidáno 15. 03. 2011


Dobry den, mel jste prosim nekdo moznost porovnat lytkovou brzdu s brzdou bovdenovou (lanko), jaka byla u modelu 2009? Mam bovdenovou a zajimalo by me, jestli je ta lytkova ucinnejsi. Dekuji

Šárka Sýkorová účetní,

odpovídá


Dobrý den,ano samozřejmě mám otestované všechny systémy brzdy Nordiců a ten poslední je opravdu nejúčinnější a nejbezpečnější. Na brzdový špalík působí mnohem větší síla díky přepákování, lépe se dá nastavit citlivost a délka kroku. Pokud by jste měl zájem můžeme se domluvit na testovací jízdě nebo chystáme nový inline megatest 2011, na kterém se může projet každý bruslař.S přáním pěkného dne Tomáš Humaj