Často kladené dotazy (FAQ)

Stránka s nejčastějšími dotazy našich zákazníků.

Doprava a platba

Dostupnost zboží

  • Jak zjistím, že je dané zboží skladem?

    U každého produktu je hned vedle obrázku dole "Dostupnost: OVĚŘIT NA SKLADU", kde se po kliknutí zobrazí aktuální stav zásob daného zboží.

  • Kdy mohu čekat zboží, které je v internetovém obchodě skladem?

    Pokud je vybrané zboží v internetovém obchodě skladem, můžeme jej po zabalení expedovat. Obvykle je k Vám zboží dopraveno do druhého dne. Platí pro platbu na dobírku.

  • Co znamená, že je zboží na dané prodejně skladem?

    Toto zboží je na dané prodejně fyzicky skladem a můžete si jej na místě prohlédnout či vyzkoušet. V případě menšího počtu kusů skladem je lepší si zboží na prodejně rezervovat.

    Kontakty na prodejny

  • Co znamená, že je zboží na prodejně na objednávku do 2. dne?

    Pokud si ověřujete dostupnost zboží a systém u prodejny hlásí: na objednávku do 2. dne, znamená to, že zboží máme na skladě internetového obchodu a je možné ho na prodejnu připravit. Vložte vybrané zboží do košíku, zvolte osobní odběr a odešlete objednávku. Objednané zboží bude obvykle do druhého dne na dané prodejně nachystáno. O tom, že je zboží připravené, Vás budeme informovat e-mailem.

  • Co znamená, že je zboží na objednávku?

    Pokud si ověřujete dostupnost zboží a systém hlásí: na objednávku, znamená to, že zboží nemáme aktuálně skladem. Po vytvoření a odeslání objednávky zboží objednáme u dodavatele. U zboží, které není skladem, se tak může prodloužit obvyklá doba dodání.

Osobní odběr

Prodejny

Uloženka

  • Kde všude si mohu zboží přes Uloženku vyzvednout?

    Zboží si můžete vyzvednout na 14 odběrních místech v Česku a na Slovensku:

    • Brno – Černá Pole, Černopolní 54/245
    • Brno – město, Václavská 237/6, areál ICB vchod č. 9
    • České Budějovice, Novohradská 726/36
    • Hradec Králové, Nám. 5 května 888
    • Olomouc – Nové Sady, Myslbekova 429/9
    • Ostrava – Mariánské Hory a Hulváky, 28. října 1422/299
    • Plzeň – Město, Koterovská 2039/114
    • Praha 4, 5. května 1109/63
    • Praha 7 – Holešovice, Argentinská 286/38
    • Praha 9, Kolbenova 931/40b
    • Rudná u Prahy, K Vypichu 1087
    • Ústí nad Labem, Dlouhá 1/12
    • Zlín, J. A. Bati 5645 (Budova 51)

    Slovensko

    • Bratislava - Petržalka, Lenardova 1260


  • Jak zjistím, že už je zboží na Uložence připraveno k vyzvednutí?

    Zboží je standardně na odběrném místě připraveno následující den po vyexpedování zásilky od nás. Vždy však vyčkejte na potvrzovací SMS nebo e-mail od Uloženky.

  • Po jakou dobu si mohu zboží na Uložence vyzvednout?

    Zboží bude na Uložence připraveno k vyzvednutí 7 dní.

Reklamace

Ostatní

  • Nedaří se mi objednat zboží přes Internet. Jak mám postupovat?

    Díky přísnému nastavení připojení k internetu (obvykle v rámci firemních sítí) se může stát, že se vám nepodaří zboží z našeho obchodu objednat.

    V tomto případě můžete objednávku provést:

    !! Nezapomeňte prosím uvést všechny údaje potřebné pro úspěšnou expedici (adresa, telefon, e-mail, ...)

    Všechny kontakty na SportObchod.cz

  • Získal jsem slevový kupón, kde ho zadám?

    Slevový kupón zadáte v košíku - v rámečku "Slevy a slevové kupóny" pod Obsahem košíku, kde je seznam zboží k zakoupení. Vložte kód slevového kupónu a zmáčkněte "Vložit kupón". Po zadání slevového kupónu se cena automaticky přepočte. K jedné objednávce můžete zadat i více slevových kupónů. Pozor: slevový kupón jde použít pod jedním registrovaným uživatelem pouze jednou.

  • Kdy se připisují kredity?

    Kredity získané za objednané zboží budou připsány až po zaplacení zásilky. Tzn. v případě, že jsem si objednal sportovní vybavení na dobírku, body dostanu až uhradím balík řidiči a tato platba se objeví v naší evidenci (obvykle trvá i několik dnů).

Zákaznický servis

po-pá: 8:00–16:00

Dana H. Dana H. Vendula H. Vendula H.

Přihlaste se Košík {{ summaryPrice | formatPrice }}