FAQ - Časté dotazy


Objednávka a platba

Objednávka nejde zaplatit. Co máš dělat?

Ve shrnutí objednávky v uživatelském účtu je možnost provést platbu opakovaně. Pokud se pokus nezdaří ani poté, prosím, kontaktuj zákaznickou podporu info@sportega.cz.

Dodatečná platba objednávky

Je možná změna adresy či dopravce v objednávce?

Změna je možná v případě, kdy je objednávka ve stavu "nová". Informace o stavu objednávky zjistíš v zákaznickém účtu. Pokud je objednávka v jakémkoli jiném stavu, požadovaná změna už, bohužel, není možná. Stále ale máš možnost změnit adresu doručení u dopravce.

Stav objednávky

Je možná oprava zadané objednávky? Například mám objednanou špatnou velikost oblečení a potřebuji ji změnit.

Změna je možná v případě, kdy je objednávka ve stavu "nová". Informace o stavu objednávky zjistíš v zákaznickém účtu. Pokud je objednávka v jakémkoli jiném stavu, požadovaná změna už, bohužel, není možná. Vždy ale můžeš zboží vrátit nebo nepřijmout.

Můžu přiobjednat ještě další zboží k už odeslané objednávce?

Bohužel ne, je potřeba vytvořit objednávku novou.

Jak stornuji svoji objednávku?

Objednávku stornuješ v uživatelském účtu proklikem na číslo objednávky. Pokud se storno nezdaří, kontaktuj nás e-mailem na info@sportega.cz. V případě, že už byla objednávka odeslána, nepřebírej ji. Objednávku nám vrátí dopravce jako nevyzvednutou a v ten okamžik bude stornovaná.

Jak stornovat objednávku

Kdy ti budou vráceny peníze?

Jestliže od smlouvy odstoupíš, vrátíme ti všechny přijaté peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Ve většině př