Často kladené dotazy (FAQ)
Stránka s nejčastějšími dotazy našich zákazníků.
Doprava a platba
Kolik zaplatím na poštovném a balném?
Nikdy neúčtujeme balné. Objednávky expedujeme prostřednictvím přepravní služby DPD, České pošty či Toptrans a nebo do výdejních míst Zásilkovny, Balíkovny a DPD Parcel Shop. Naprostou většinu zboží máme skladem, zásilku tak máte doma obvykle do druhého dne od expedice.
Je ve vašem obchodě možné platit platební kartou?
Ano, platební kartou samozřejmě můžete platit veškeré objednané zboží. Tento způsob platby je ideální i pro zákazníky ze zahraničí. Platba kartou je možná i na našich prodejnách v Praze a v Brně.
Nepodařilo se mi zaplatit platební kartou, jak mám postupovat?
Pokud se platba objednávky platební kartou nezdařila, je možné u této objednávky změnit způsob platby na dobírku nebo bankovní převod. V případě změny na dobírku využijte kontakty na infolinku info@sportobchod.cz nebo 530 503 100. V případě změny na bankovní převod můžete zaplatit dle zálohové faktury, která byla vystavena k Vaší objednávce již při platbě kartou, která obsahuje všechny potřebné údaje pro provedení platby. Zálohovou fakturu naleznete po přihlášení do uživatelské sekce.
V případě, že chcete provést platbu kartou znovu, stornujte stávající objednávku přes přihlášení do uživatelské sekce a vytvořte novou objednávku včetně platby.
Dostupnost zboží
Jak zjistím, že je dané zboží skladem?
U každého produktu je hned vedle obrázku dole "Dostupnost: OVĚŘIT NA SKLADU", kde se po kliknutí zobrazí aktuální stav zásob daného zboží.
Kdy mohu čekat zboží, které je v internetovém obchodě skladem?
Pokud je vybrané zboží v internetovém obchodě skladem, můžeme jej po zabalení expedovat. Obvykle je k Vám zboží dopraveno do druhého dne. Platí pro platbu na dobírku.
Co znamená, že je zboží na dané prodejně skladem?
Toto zboží je na dané prodejně fyzicky skladem a můžete si jej na místě prohlédnout či vyzkoušet. V případě menšího počtu kusů skladem je lepší si zboží na prodejně rezervovat.
Co znamená, že je zboží na prodejně na objednávku do 2. dne?
Pokud si ověřujete dostupnost zboží a systém u prodejny hlásí: na objednávku do 2. dne, znamená to, že zboží máme na skladě internetového obchodu a je možné ho na prodejnu připravit. Vložte vybrané zboží do košíku, zvolte osobní odběr a odešlete objednávku. Objednané zboží bude obvykle do druhého dne na dané prodejně nachystáno. O tom, že je zboží připravené, Vás budeme informovat e-mailem.
Co znamená, že je zboží na objednávku?
Pokud si ověřujete dostupnost zboží a systém hlásí: na objednávku, znamená to, že zboží nemáme aktuálně skladem. Po vytvoření a odeslání objednávky zboží objednáme u dodavatele. U zboží, které není skladem, se tak může prodloužit obvyklá doba dodání.
Osobní odběr
Lze si zboží osobně vyzvednout?
Ano, veškeré zboží je možné vyzvednout osobně na prodejně v Brně nebo na prodejně v Praze-Vršovicích.
Kdy bude zboží na osobní odběr připraveno k vyzvednutí?
Zboží objednané na osobní odběr je připraveno obvykle do druhého dne od objednávky. Před vyzvednutím prosím vždy vyčkejte na e-mail nebo SMSku, že je zboží připraveno. Více informací o osobním odběru.
Jak poznám, že je zboží na osobní odběr nachystané k vyzvednutí?
Zboží je nachystané k vyzvednutí, jakmile Vám pošleme informační e-mail. Před vyzvednutím tak prosím vždy vyčkejte na naši výzvu, že je zboží opravdu k vyzvednutí připraveno. Více informací o osobním odběru.
Prodejny
Mohu si nabízené zboží někde fyzicky vyzkoušet a zakoupit?
ANO, buď na naší prodejně v centru Brna, na Křenové 26 nebo na Prodejně v Praze 10, na Kodaňské 48. Pokud zboží nebude na prodejně, lze po telefonické domluvě jakékoliv zboží na prodejnu dopravit (s ohledem na skladové zásoby).
Jak mám postupovat, pokud si chci na prodejně vyzkoušet různé velikosti zboží?
Může se stát, že si nejste jistí, která velikost např. bruslí nebo bot Vám padne, zboží není aktuálně přímo na prodejně dostupné k vyzkoušení, ale je skladem v internetovém obchodě. V tomto případě vytvořte objednávku, ve které bude zboží různých velikostí (max 2 vel.), zvolte osobní odběr a my Vám zboží na prodejnu nachystáme.
Je možné na prodejnách platit kartou?
ANO! Na prodejnách v Praze i Brně je možné platit platební kartou.
Uloženka
Kde všude si mohu zboží přes Uloženku vyzvednout?
Zboží si můžete vyzvednout na 14 odběrních místech v Česku a na Slovensku:
- Brno – Černá Pole, Černopolní 54/245
- Brno – město, Václavská 237/6, areál ICB vchod č. 9
- České Budějovice, Novohradská 726/36
- Hradec Králové, Nám. 5 května 888
- Olomouc – Nové Sady, Myslbekova 429/9
- Ostrava – Mariánské Hory a Hulváky, 28. října 1422/299
- Plzeň – Město, Koterovská 2039/114
- Praha 4, 5. května 1109/63
- Praha 7 – Holešovice, Argentinská 286/38
- Praha 9, Kolbenova 931/40b
- Rudná u Prahy, K Vypichu 1087
- Ústí nad Labem, Dlouhá 1/12
- Zlín, J. A. Bati 5645 (Budova 51)
Slovensko
- Bratislava - Petržalka, Lenardova 1260
Jak zjistím, že už je zboží na Uložence připraveno k vyzvednutí?
Zboží je standardně na odběrném místě připraveno následující den po vyexpedování zásilky od nás. Vždy však vyčkejte na potvrzovací SMS nebo e-mail od Uloženky.
Po jakou dobu si mohu zboží na Uložence vyzvednout?
Zboží bude na Uložence připraveno k vyzvednutí 7 dní.
Reklamace
Jak postupovat, pokud chci zboží reklamovat?
Podrobný popis jak postupovat v případě reklamace zboží najdete v sekci Jak reklamovat. Po přihlášení do uživatelské sekce můžete sledovat stav vyřizování reklamace.
Ostatní
Nedaří se mi objednat zboží přes Internet. Jak mám postupovat?
Díky přísnému nastavení připojení k internetu (obvykle v rámci firemních sítí) se může stát, že se vám nepodaří zboží z našeho obchodu objednat.
V tomto případě můžete objednávku provést:
- telefonicky (+420 530 503 100)
- e-mailem (info@sportobchod.cz)
!! Nezapomeňte prosím uvést všechny údaje potřebné pro úspěšnou expedici (adresa, telefon, e-mail, ...)
Získal jsem slevový kupón, kde ho zadám?
Slevový kupón zadáte v košíku - v rámečku "Slevy a slevové kupóny" pod Obsahem košíku, kde je seznam zboží k zakoupení. Vložte kód slevového kupónu a zmáčkněte "Vložit kupón". Po zadání slevového kupónu se cena automaticky přepočte. K jedné objednávce můžete zadat i více slevových kupónů. Pozor: slevový kupón jde použít pod jedním registrovaným uživatelem pouze jednou.
Kdy se připisují kredity?
Kredity získané za objednané zboží budou připsány až po zaplacení zásilky. Tzn. v případě, že jsem si objednal sportovní vybavení na dobírku, body dostanu až uhradím balík řidiči a tato platba se objeví v naší evidenci (obvykle trvá i několik dnů).