Medovina k objednávkám od 1000 Kč

Často kladené dotazy (FAQ)

Stránka s nejčastějšími dotazy našich zákazníků.

Doprava a platba

Dostupnost zboží

  • Jak zjistím, že je dané zboží skladem?

    U každého produktu je hned vedle obrázku dole "Dostupnost: OVĚŘIT NA SKLADU", kde se po kliknutí zobrazí aktuální stav zásob daného zboží.

  • Kdy mohu čekat zboží, které je v internetovém obchodě skladem?

    Pokud je vybrané zboží v internetovém obchodě skladem, můžeme jej po zabalení expedovat. Obvykle je k Vám zboží dopraveno do druhého dne. Platí pro platbu na dobírku.

  • Co znamená, že je zboží na dané prodejně skladem?

    Toto zboží je na dané prodejně fyzicky skladem a můžete si jej na místě prohlédnout či vyzkoušet. V případě menšího počtu kusů skladem je lepší si zboží na prodejně rezervovat.

    Kontakty na prodejny

  • Co znamená, že je zboží na prodejně na objednávku do 2. dne?

    Pokud si ověřujete dostupnost zboží a systém u prodejny hlásí: na objednávku do 2. dne, znamená to, že zboží máme na skladě internetového obchodu a je možné ho na prodejnu připravit. Vložte vybrané zboží do košíku, zvolte osobní odběr a odešlete objednávku. Objednané zboží bude obvykle do druhého dne na dané prodejně nachystáno. O tom, že je zboží připravené, Vás budeme informovat e-mailem.

  • Co znamená, že je zboží na objednávku?

    Pokud si ověřujete dostupnost zboží a systém hlásí: na objednávku, znamená to, že zboží nemáme aktuálně skladem. Po vytvoření a odeslání objednávky zboží objednáme u dodavatele. U zboží, které není skladem, se tak může prodloužit obvyklá doba dodání.

Osobní odběr

Prodejny

Uloženka

  • Kde všude si mohu zboží přes Uloženku vyzvednout?

    Zboží si můžete vyzvednout na 14 odběrních místech v Česku a na Slovensku:

    • Brno – Černá Pole, Černopolní 54/245
    • Brno – město, Václavská 237/6, areál ICB vchod č. 9
    • České Budějovice, Novohradská 726/36
    • Hradec Králové, Nám. 5 května 888
    • Olomouc – Nové Sady, Myslbekova 429/9
    • Ostrava – Mariánské Hory a Hulváky, 28. října 1422/299
    • Plzeň – Město, Koterovská 2039/114
    • Praha 4, 5. května 1109/63
    • Praha 7 – Holešovice, Argentinská 286/38
    • Praha 9, Kolbenova 931/40b
    • Rudná u Prahy, K Vypichu 1087
    • Ústí nad Labem, Dlouhá 1/12
    • Zlín, J. A. Bati 5645 (Budova 51)

    Slovensko

    • Bratislava - Petržalka, Lenardova 1260

  • Jak zjistím, že už je zboží na Uložence připraveno k vyzvednutí?

    Zboží je standardně na odběrném místě připraveno následující den po vyexpedování zásilky od nás. Vždy však vyčkejte na potvrzovací SMS nebo e-mail od Uloženky.

  • Po jakou dobu si mohu zboží na Uložence vyzvednout?

    Zboží bude na Uložence připraveno k vyzvednutí 7 dní.

Výměna zboží a reklamace

  • Jak postupovat, když mi objednané zboží nebude sedět?

    Komunikací se zákazníkem před odesláním zboží se snažíme riziko volby špatné velikosti minimalizovat, přesto nelze vyloučit, že vám daná věc nebude sedět.

    Zboží je tedy možné bez udání důvodu vrátit ve lhůtě 14 dní od převzetí od dopravní společnosti. Správnou velikost vám odešleme obratem, případně se domluvíme na alternativě či vrácení peněz.

    Při uplatnění výměny zboží je nutné vypnit reklamační formulář. Více informací o reklamacích v sekci Jak reklamovat. Po přihlášení do uživatelské sekce můžete sledovat stav vyřizování reklamace.

  • Jak postupovat, pokud chci zboží reklamovat?

    Podrobný popis jak postupovat v případě reklamace zboží najdete v sekci Jak reklamovat. Po přihlášení do uživatelské sekce můžete sledovat stav vyřizování reklamace.

Ostatní

  • Nedaří se mi objednat zboží přes Internet. Jak mám postupovat?

    Díky přísnému nastavení připojení k internetu (obvykle v rámci firemních sítí) se může stát, že se vám nepodaří zboží z našeho obchodu objednat.

    V tomto případě můžete objednávku provést:

    !! Nezapomeňte prosím uvést všechny údaje potřebné pro úspěšnou expedici (adresa, telefon, e-mail, ...)

    Všechny kontakty na SportObchod.cz

  • Získal jsem slevový kupón, kde ho zadám?

    Slevový kupón zadáte v košíku - v rámečku "Slevy a slevové kupóny" pod Obsahem košíku, kde je seznam zboží k zakoupení. Vložte kód slevového kupónu a zmáčkněte "Vložit kupón". Po zadání slevového kupónu se cena automaticky přepočte. K jedné objednávce můžete zadat i více slevových kupónů. Pozor: slevový kupón jde použít pod jedním registrovaným uživatelem pouze jednou.

  • Kdy se připisují kredity?

    Kredity získané za objednané zboží budou připsány až po zaplacení zásilky. Tzn. v případě, že jsem si objednal sportovní vybavení na dobírku, body dostanu až uhradím balík řidiči a tato platba se objeví v naší evidenci (obvykle trvá i několik dnů).

Poradíme vám

Verča Sladká Verča Sladká informační linka

info@sportobchod.cz
530 503 100

530 503 100 infolinka po - pá 8:00 - 17:00

přihlaste se Košík: 0 Kč