Brno FAQ


3 minut čtení


Mohu dopředu zjistit, zda je zboží na prodejně?

ANO. Po nalezení vybraného produktu můžete kliknout na odkaz „Dostupnost: ověřit na skladu“. Poté se zobrazí počet kusů, které se v současné chvíli na prodejně nachází. Pokud chcete mít absolutní jistotu, že zboží pro vás bude připraveno, je možné si jej telefonicky rezervovat na číslech 530 503 118.

Je možné zboží na prodejně dopředu zarezervovat?

ANO. Pokud chcete mít jistotu, že máme vámi vybrané zboží skladem, zavolejte na telefonní číslo 530 503 118 a zboží vám rádi zarezervujeme.

Máte skladem všechno, co nabízíte na internetu?

NE. Prodejna není hlavní sklad a má velmi omezené skladovací možnosti. Hlavní sklad, který obsahuje 82 % zboží, které nabízíme na webu, je mnohonásobně větší. Do prodejny vybíráme vždy pouze nejžádanější sortiment dle aktuální sezóny.

Chtěl bych si vybrat zboží doma a na prodejně si ho jen vyzvednout. Je to možné?

ANO. Není nic snazšího. V internetovém obchodě si zboží vyberete a vložíte do košíku. Pokud byste potřebovali před nákupem radu, vždy vám rád a ochotně poradí některý z našich produktových manažerů. Po odeslání objednávky bude následující pracovní den zboží připraveno na prodejně k vyzvednutí. Abychom vám mohli zboží rychle předat, budeme od vás potřebovat informaci, o jaký produkt se jedná a na jaké jméno jste si ho zarezervovali. Po zaplacení můžete jít nové sportovní potřeby ihned vyzkoušet.

Mohu na prodejně reklamovat zboží, které bylo zasláno poštou nebo PPL?

ANO. Je, ale třeba dodržet běžný reklamační řád. Tedy vyplnit reklamační protokol, který naleznete v uživatelské sekci po přihlášení do profilu, vytisknout ho a spolu s fakturou donést. Pozor, tato reklamace nemůže být vyřízena ihned na prodejně – zboží zde pouze zanecháte k posouzení.

V případě výměny za jinou velikost je postup naprosto shodný. Jen je třeba do reklamačního formuláře doplnit poznámku, že požadujete vyměnit za menší nebo větší, a tuto velikost uvést. Pozor, k výměně nedojde ihned na prodejně, zboží zde pouze zanecháte k vrácení.

Mohu na prodejně platit kartou?

ANO. Přijímáme platební karty VISA, VISA Electron, Mastercard a Maestro. Platbu kartou oznamte prosím prodavači dopředu.

Získám nákupem na prodejně kredity?

ANO. Při prodeji stačí nahlásit e-mail, pod kterým nakupujete, a kredity se vám načtou stejně jako při objednání přes internet.

Máte otevřeno i přes víkend?

ANO. V sobotu máme otevřeno od 9:00 do 12:00 hodin. Od pondělí do pátku je otevírací doba od 10:00 do 19:00 hodin, máme polední přestávku od 12:00 do 12:45.

Dokáže mi prodavač opravdu poradit?

ANO. Naši prodavači procházejí pravidelným školením dodavatelů a výrobců. Sportu rozumí, jsou aktivní sportovci a s většinou produktů se setkali na některém z našich mnoha testovacích dnech.

Nenašli jste odpověď na svoji otázku? Máte jiný dotaz? Neváhejte a kontaktujte nás telefonicky na číslech 530 503 118 nebo e-mailem na prodejna@sportobchod.cz.