Tento produkt už je za svým sportovním vrcholem. Podívej se do nabídky a vyber si nový produkt, který garantuje, že lépe odpovídá současným požadavkům sportovců.
Objednací číslo: 60404
Tento produkt už nemáme v nabídce
Roční kolekce | 2018/19 |
---|---|
Třída skutečné hmotnosti rakety | Třída 2: 151 - 160 g ("Velmi lehká raketa") |
Skutečná hmotnost celé rakety (po zvážení) | 157 g |
Třída skutečného vyvážení rakety | Třída 5: 376 - 400 mm ("Vyvážení hodně do hlavy") |
Skutečné vyvážení rakety (s výpletem) | 384 mm |
Délka rakety | 683 mm |
Maticový vzor výpletu | Silový koncept (14 x 18) |
Typové provedení rámu | V-shaft ("rám bez krčku") - tzv. "monoshaft" |
Označení série | Wilson Pro Staff |
Použitý výplet | Tecnifibre X-One Bi-Phase Red (1.18 mm) |
Doporučené napnutí výpletu | 9.0 - 14.0 kg |
Herní styl | Silový |
Squashová raketa Wilson Pro Staff CV z kolekce 2017/18 splní očekávání náročných profíků a maximálně nadchne hobby hráče. Velký důraz klade na kontrolu a energii v úderu.
Raketa je vhodná pro útočné hráče, kterým nabízí dokonalou kontrolu a cit v úderu.
Protože výrobce použil na raketu Exact Tack Grip, který se chlubí dokonalým vybalancováním lepivosti a komfortu, užijete si perfektní úchop.
Raketa je vypletená výpletem Wilson Sensation Strike.
Podlamují se vám kolena únavou a ždímete ze sebe poslední zbytky sil? Nic se neděje, s technologií Countervail budete mít stále kontrolu nad tím, kam míček poletí. Zbrusu nový patentovaný materiál bere zodpovědnost za energii vloženou do míčku na sebe a vy tak vydržíte déle na vrcholu sil.
Podle srovnání s dalšími modely raket Wilson ušetříte až 10 % energie, díky čemuž trefíte o 11 % více míčků. Pokud se cítíte opravdu unavení, klesá vám koncentrace, dochází síla a míčky létají do outu. S Countervail však v takové situaci získáte o 40 % lepší kontrolu nad údery a nevynutíte si tolik chyb. K nižší únavě pomohou také o 30 % snížené vibrace.
Countervail sice teprve vstupuje na tenisové dvorce, ale v dalších odvětvích už stihl sklidit vavříny. V extrémních podmínkách jej používá letecký průmysl a jezdci na Tour de France využívají technologie v rámu svých kol během nejbrutálnějších etap pro snížení únavy a šetření energie.
Na detail technologie